dinsdag 24 april 2012

Arrivederci

Ik verlaat de vlakte.

Niet voorgoed hoor, maar hopelijk lang genoeg om, op mijn gemak, weer eens wat verse levensvreugde op te doen. En deze keer vertrek ik niet naar mijn eveneens nogal vlakke geboorteland maar naar een plaats waar alleen de zee plat is, en de hemel blauw. De koffers zijn gepakt.

Ook dit blog gaat met vakantie.

Twee maanden geleden ben ik in een opwelling, bij wijze van experiment, naar blogspot gesurft en was plotsklaps meesteres over een heel klein stukje internet. En ik nam me voor daar nu eens een tijdje élke dag wat op te schrijven, of ik daar nu drang toe gevoelde of niet. Dat is tot dusver gelukt - voor het eerst in mijn leven heb ik trouw mijn huiswerk gemaakt.

Ik vond het leuk. En ik vond het erg leuk dat u erbij was. Ik dank u dan ook allen recht hartelijk voor de belangstelling en iedereen mag komen eten, als ik terug ben.

Als afscheidsgeschenk laat ik u de reactieruimte hieronder, om naar believen te vullen met kritiek, loftuitingen of persoonlijke noten. Ik beloof dat ik het aandachtig zal lezen - als ik terug ben.

Tot ziens!

13 opmerkingen:

  1. Nou lekker dan. Ben ik net helemaal verslaafd aan je stukjes, piep jij er tussenuit?! Dat wordt afkicken.

    In ieder geval veel vakantieplezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naajaa zeg, het is juist zo leuk bij jou. Ik ben een zeer selectieve lurker (maximaal 6 blogs) maar jij zat er tussen hoor! Geniet van je vakantie en tot daarna!!
    Dieuwke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier en tot gauw weer ziens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, jij gaat zeker een boek zitten schrijven (hoop ik). Kom snel weer terug!
    groetjes, Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel verdr.....! Ik ben zo'n anonieme meegenieter van jou stukjes, min of meer verslaafd, net als Mammalien. Dit betekent een gevoelige aanpassing in mijn dagelijkse rondje blogland! Maar gelukkig kom je weer terug, daar houd ik je aan.
    En oh ja: Een hele prettige vakantie toegewenst met veel rust(!) en plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ...de hemel blauw. Klinkt goed! Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he, jammer, je komt toch wel terug? - Lexis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij en je blog een heel fijne vakantie gewenst. En tot gauw!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je tijdens je welverdiende vakantie een heleboel inspiratie voor heel veel meer stukjes, want daar heb je talent voor! Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Bastamater, geniet van je welverdiende vakantie, maar breng je wel verslag uit? Mi raccommando! Divertiti!!

    BeantwoordenVerwijderen

Feedback, van welke aard dan ook, is welkom. Try me.